22.09

återigen dags att ställa klockan på 04.45, återigen dags att vänja sig vid en tid som jag kommer vara van vid först på torsdag, då är det snart måndag igen - måndag och en annan tid. att jobba imorgon känns inte ett dugg motiverande. jag fick smaka på den där grejen med att sitta uppe och prata och dricka te med en vän, en hel natt. nu verkar det lite som att jag inte riktigt vill lämna det, utan snarare sitta uppkrupen i soffan med en kudde i famnen och en tekopp i handen, ungefär hela tiden. det är så jag vill sitta imorgon.

imorgon ska jag göra köttfärspaj. då har jag mat och matlådor i flera dagar framöver, för en inte alltför dyr slant. och nästa måndag är det löning. så då kommer jag nästan kunna leva litegrann. lönen kommer precis täcka räkningar, och lite mat.

Kommentarer
Postat av: Natta

hemma nu men det vet du ju redan ;D hoppas det går bra på jobbet idag!

2008-08-18 @ 09:32:55
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0