Beskriv platsen du är på och...

För att fördriva tiden på jobbet satt jag och tänkte på vad jag skulle skriva om i bloggen när jag kom hem. Kom på ett par bra grejer, men nu undrar jag vad det var jag kom på. Självklart hann jag glömma bort. Jag fann ett annat tidsfördriv också - ett sånt som definitivt bara fungerar under kvällsskiftet - att skriva. Jag gjorde en liten övning i mitt huvud. Beskriv platsen du är på och personerna som finns där. Det var ganska kul och ett bra tips till andra med monotona arbetsuppgifter med mycket utrymme för annat. Får se om ni får läsa det, hoppas på att få åsikter om det om det sker.

En grej som så småningom ska dyka upp här är en lista på boktitlar, och så små åsikter om böckerna, vad jag tycker om dem. Det var ett par stycken som frågade mig om boktips nämligen, så det kommer, absolut!


Myrorna imorgon. Jag hoppas på att fynda ett litet fint tv-bord. Och gärna en hålslagare också. Borde leta efter en billig och okej regnjacka. Sen kommer jag säkert hitta diverse småstuff jag vill ha. böcker. Kanske tavla. Dock har jag inte råd egentligen, underbara Länsförsäkringar som jag har hemförsäkringen hos, har bestämt sig för att dra en årspremie på 1045 kr...

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Haha, nej men gud vad skönt det kändes efteråt. När jag gjort alla saker. Ska nog göra det till en vana ;P Jag har varit alldeles för slarvig med sånt som tvätt och disk.... det är inge bra. :)



Och scrubs är det bästa! Längtar tills jag kan köpa 6:e säsongen!

2008-08-27 @ 07:36:27
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: Natta

ja du.. den pågår i 2 veckor där endast sista stora middagen är den som kostar pengar.. resten av aktiviteterna är gratis förutom om man ska in på nationen och festa men då hade några av oss ett kort som gjorde att vi fick gå in gratis.. annars kostade det 50 kr. inte ett dugg mycket! Nu kostar ju minsta lilla grej 220 spänn. :O och vad kommer liksom middagen att bli? Jag kan ju inte äta all sorts mat utan vill ju helst laga den själv.

2008-08-27 @ 09:28:47
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: Natta

visst är de. hade gärna velat ha en av dem!



ja men det är så nollning ska vara. man ska inte behöva som student lägga ner massa pengar när man inte ens har fått studiemedlet :O och allt är cash. jag bär inte cash! usch haha



ha en superfin dag!

2008-08-27 @ 11:07:06
URL: http://nathalie.devote.se
Postat av: mulin

Lätt värd att ladda ner fast helst ska du nog se den på bio första gången! Typ som med Sagan om ringen-filmerna liksom. Dom gör sig bäst på bio (: Åh.



2008-08-27 @ 12:02:50
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Då gör du som jag - tar med din mamma som kan bjuda dig! (:

2008-08-27 @ 12:07:10
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Men min mamma hade inte varit på bio sen vi såg sista Sagan om ringen-filmen (: Så hon är inte heller direkt nån biomänniska men hon ÄLSKADE filmen!

2008-08-27 @ 12:13:12
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0