Nu och sen

Jag småstädar, jag vädrar i köket och eldar rökelse både där och i rummet, jag väntar på att det ska börja mörkna så att jag kan tända mina doftljus, jag lyssnar på Isobel Campbell and Mark Lanegans låt Ballad of the broken seas. Jag funderar på folkhögskola och jag tror jag ska sätta upp tre tavlor i köket. Jag planerar att kirra matlåda, mos & kassler. Jag ska läsa ut Naiv Super och ge en kort recension av den här.

Imorgon kommer Charlotte när jag slutat jobba, och vi ska följa med Nilo på ett möte med Mary Kay. Övrigt i veckan är att på tisdag träffa Tobbe. På onsdag hoppas jag på att träffa linda. På torsdag kanske träffa Mulin & Disa, och på fredag kommer min syster hit och på lördag åker vi tillsammans hem till mamma och pappa. Allt detta ska kombineras med mitt jobb 06-14. Samt jobb på lördag 06-11 eller 12.

Händer det något spännande under eran vecka?



Kommentarer
Postat av: Nilo

åå tack babe :) kompisen är bafrin, en vän från gymnasiet :) notera hennes 3 timmar färska tatuering på hennes triceps:)

2008-08-31 @ 20:04:06
Postat av: Karin

Kul att träffa massa människor varenda dag! Har du nått att se fram emot mellan jobbpassen :).



Jag kan väl inte någon riktigt tutorial, men jag brukar kolla runt ibland på http://www.good-tutorials.com/ eller bara söka på google :)

2008-08-31 @ 20:33:52
URL: http://kaboff.blogg.se/
Postat av: karin

Inte så mycket haha. Ska försöka vara lite med Elina och Cicci och sedan har jag lite teorilektioner och så imorgon lite musikvikarie :). Jag tar väl mest dagarna som de kommer :p

2008-08-31 @ 20:39:38
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0