onsdag, 12.49

Jag vill inte, jag vill verkligen inte!
Hur ska jag fördriva tiden idag? Det går så långsamt. Och jag vet inte ens var jag ska ställa cykeln.

Imorgon blir det myrorna, äntligen! Fredag blir det träffa Linda hoppas jag, sen lite alkohol med Charlotte, lördag lite marknad. Lördag kväll och söndag blir det bara jag, rökelse, te och musik. Ensamhet, jag behöver det! På måndag kommer Charlotte kanske hit och hobbystädar med mig.

Men just nu måste jag tänka på nu. Och det gillar jag inte. Om 11 timmar är jag hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag känner mig riktigt duktig ^^

Namnbyte gäller bara mitt efternamn, jag har skickat in en ansökan om att få byta till Nordfeldt nu... inget mer än så ^^ blev du orolig? hehe

vad ska du göra på Myrorna? böcker eller? :) Jag vill väldigt gärna ses snart! <3 Vet dock inte när jag får ledig tid! Imorgon ska jag jobba med Mary Kay hela dagen, på fredag ska jag registrera mig på Grythyttan och lördag jobbar jag 10-15 och det är noramarken... men du ska dit va?

2008-08-27 @ 13:01:39
URL: http://www.nordfeldt.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0