tisdag, 05.13

...och jag sitter med ett glas oboy. frukost och lunch nerpackad i väskan, nu saknas bara jobbpeppen. jag vet att idag när jag slutar väntar något roligt, så det kommer gå segt, långsamt, väldigt! men idag finns i alla fall rätt folk att fråga om det krånglar på jobbet.

jag somnade till love and other disasters. det som hände innan jag somnade verkade bra, så jag ser nog klart den ikväll kanske. om jag inte somnar direkt efter att ha träffat alla fina människor idag.

hoppas på att lönespecen kommer idag. nu ska jag borsta tänderna och ta på mig hetingkläderna, snart dags att pysa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den kommer nog på fredag, eller får du lön imorgon??

2008-08-19 @ 09:36:25
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: sofie

mest magont för att det är lite att fixa med:S

Jag jobbar på Jarowskij! :)

2008-08-19 @ 14:16:15

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0