Aktiv dag?

Idag har jag inte gjort så mycket. Större delen av den tidiga eftermiddagen gick åt att fundera på vad jag ska baka idag. Jag har fortfarande inte riktigt kommit på något än, men, något blir det. Kanske muffins som jag fryser in. Kanske. Eller chokladsnittar, eller maränger. Något blir det!



Jag har även ringt till Österlens folkhögskola för att kolla läget, få reda på när de skickar ut ett besked. Jag fick även reda på var jag står - och det är som reserv. Så nu bara hoppas jag att någon hoppar av så att jag får en plats.
Nyss ringde jag även till arbetsförnedringen för att mina inloggningsuppgifter inte funkade. Så en kvinna där ordnade det, och nu sitter jag och söker jobb, vilket känns förjävligt och skittrist. Var finns de jobben jag finner intressanta?




Okej. Maränger blir det.
Maränger, julmusik.
När jag är klar, då blir det te, och en maräng...


Och hörrni, gott folk. Jag vill börja spela volleyboll. I lindesberg, så kruxet är träningstiderna,
de matchar inte direkt bra med bussarna hem... Och bo i linde - det känns som ett steg för
långt... Har ni några tips?

Kommentarer
Postat av: sofia

volleyboll i örebro? :)

2008-12-09 @ 18:13:36
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0