Busstrafik på söndagar - jag hatar!

Okej, jag hatar "landsortstrafiken" i Örebro län på söndagar. Jag ska vara i Lindesberg 09.30 imorgon - trodde jag. Kikade tiderna på länstrafikens hemsida, och den tidigaste bussen går 10.10. Hur genomtänkt är det? Well, 1½ timme senare än övriga kommer jag dit, och istället för fyra timmars sång så blir det ca två. Känns rätt bittert!

Jag vaknade idag, utan att känna en extrem förkylning. Har sluppit den under dagen. Nu har jag dock haft ont i huvudet i några timmar, och det ger sig liksom inte med värktabletter. Och även nacken börjar kännas skev och göra lite ont. Jag ska ta ett varmt bad, och sen lägga mig i soffan och kolla på lite mer scrubs. Och senare Svensson Svensson - det är liksom lite lagom ansträngande att ligga i soffan. Men mh, tänk så gott det vore med chips...
Ska jag? Eller ska jag inte?



Kommentarer
Postat av: mulin

Men det går ju tåg till Linde. Det kanske går nåt lite tidigare än bussen!



Köp chips! Jag har precis varit och köpt ostbollar ^^

2008-12-06 @ 19:18:45
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0