Desperate Housewives

Nu har jag laddat ner första säsongen av DH, efter diverse "VA?!?! Har du inte sett ett enda avsnitt av Desperate Housewives?!?!"  Och det är sant. Jag har inte kollat på den serien alls. Nu har jag sett första avsnittet i säsong ett, det verkar lovande. Och nu ska jag äta apelsin och se ett eller två avsnitt till. Sen ska jag sova. Jag ska ju lyckas komma upp imorgon.



Jag klantade mig nyss. Öppnade en ny flik, där jag råkade skriva apollo.se. Livsfarligt, inte alls bra. Det är ju klart att så fort jag går in på ett resebolags hemsida, att jag då vill utomlands. Men hur ska det gå till? Jag är arbetslös. De pengar jag har sparade ska användas till att betala räkningar de kommande två månaderna. Har jag ingen ny inkomstkälla inom 2 månader så vet jag inte riktigt hur jag ska agera för att leva. Och i maj ska jag åka till Österrike och sjunga, det kommer nog inte gå på speciellt mycket mer än 3000 kr, men varifrån ska jag få dessa 3000? Jag kanske borde säga ifrån mig min plats nu, och istället lägga de där 3000 på en resa till solen?

Det är så många frågor som snurrar. På ett sätt känns det som att jag sviker GunBritt om jag inte följer med, för att hon litar på mig och verkligen vill ha mig med för att jag... är bra. Men så kan jag ju inte tänka. Samtidigt vill jag till Österrike, för vi ska både till Salzburg och till det underbara Spital am Pyrhn. Men - det är långt ifrån den uppsättning av kören som det har varit de två gånger jag åkt, det är nästan bara yngre folk nu. Folk som jag inte känner. Det kanske inte blir samma grej riktigt`?!?
Herregud. Jag måste ringa Gunbritt imorgon, om min röst klarar av telefonprat. Det här måste lösas!

Jag avslutar med lite bilder från förra årets underbara resa. Spital am Phyrn!
De dagarna var bland de bästa jag varit med om. Och det är faktiskt inte någon
överdrift!

  
 

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka härliga bilder!

2008-12-14 @ 17:10:30
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vi måste ta den där fikan så snart som möjligt efter att jag kommit hem. Jag måste hjälpa till och göra något åt din attityd till pengar! Ha en underbar jul! (önska dig resan i julklapp kanske?)

2008-12-15 @ 11:17:20
URL: http://w2best.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0