Fit for fight!

När jag kom hem från stan tog jag en dusch, rakade mig under armarna, rakade benen, tvålade mig med skrubbhandskar. Jag smorde in mig med body lotion från Mary Kay. Helt ny känner jag mig nu. Ny, fräsch & dessutom snygga ögonbryn som jag ska göra ännu snyggare med min nyinköpta brynpenna från HM.

Såg ett avsnitt av Desperate Housewives och slumrade till i slutet. Jag borde gå och lägga mig relativt tidigt idag så att jag verkligen är fit for fight för morgondagens äventyr!

Det ska bli kul att träffa alla, och lite extra kul ska det bli att träffa Sofia, för att jag inte har sett henne sen augusti eller nåt.

      
På ett nöjesfält i Wien, maj 2007. Jag & Sofia.


Emlan kommer lite tidigare än övriga (tror jag?!?!), så ska vi göra oss iordning tillsammans. Snygga kommer vi bli! Och en bild på the outfit och förändringen (har ni kommit på vad det är? det är dåligt med gissningar) kommer så fort jag fått Emlan att ta en okej bild!


Åh, jag ser fram emot morgondagen så mycket!
Nu behöver jag bara få tag i bra partymusic,
om det är någon som känner för att tipsa mig om era
favourites - då är det bara att skriva här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ja lite klänningar runt benen och armarna. Det brukar jag ha ;)



Mozartkulor, chokladtryffel, mintkyssar, chokladbollar (enligt kenneths önskningar) och så var det något mer han ville göra. Det hade vi tänkt att hinna med :)



Hoppas ni får det kul imorgon!

2008-12-18 @ 21:53:50
URL: http://klackarnaitaken.blogg.se/
Postat av: Karin

TACK:) det står under, HM:) uppåt 300 kr! I helgen börjar jag svara på frågorna, har inte haft tid idag och jobb imorgon och planer på kvällen:)

2008-12-18 @ 22:47:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: parschi

^^ trodde du sov^^



hehe ja men då får du ha det bäst du kan den sista kvarten. :D

2008-12-18 @ 23:44:06
URL: http://parschi.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0