God jul...

Jag fick tyvärr inte de kameragrejerna jag önskat mig, men jag är ganska så nöjd ändå. Fick mest lite smått och gott, och nödvändigheter. Men det är bra, då slipper jag köpa dem själv. Som vanligt såhär dagen efter jul har jag i princip glömt vad jag fått... Det hör till.

Kvällen igår efter att päronen gått och lagt sig, spenderades vid puzzlet tillsammans med systern och fnissande.

Och nu, nu ska jag puzzla.
Lite random bilder från juldagarna kommer när jag är hemma i stan igen,
på den här datorn ljuger skärmen, så jag vet inte riktigt hur färgerna ser ut...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Natta

haha inte ens jag som betalat för resan så tyvärr ;D

2008-12-25 @ 19:32:43
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0