Gott nytt år

Jag höll på att ge nyårskvällen en riktigt fin start, genom att nära på snubbla och falla i trapphuset. Näsa mot stentrapp. Knän mot stentrapp. Allmänt misslyckande och dömt att bli någon synlig skada. Tack och lov fann jag balansen där i sista sekunden.

Morgonen startades genom att gå till en frostbeklädd lekplats med kameran och med systern som motiv. Blev några riktiga kanonbilder. När vi och våra frusna lår kom in igen så började vi laga paj som jag ska bjuda på nu ikväll. Paj & marängsviss blir det. Och Black Tower. Och Bacardi Razz Vattenmelon. Det kommer bli en toppenkväll.






Modell: Josefin Andersson
Här har vi henne, min fina syster!


Gott nytt år!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0