IDOL - tankar om kvällen...

Mitt tyckande och tänkande om dagens idol... Får se om det blir samma rabalder som förra veckan då jag skrev.


Alice: Hon var tillbaka i sig själv idag. Glimten i ögat fanns där, självsäkerheten och rösten. I båda låtarna som juryn valt ut åt henne gjorde hon grymt bra ifrån sig. Blev helt stum i sista låten, vilket riv!

Robin: Robin har utvecklats enormt under hela idoltiden. Den första låten som juryn gett honom, passade honom inte. Tyvärr, för den är grymt bra, och jag trodde verkligen den skulle passa honom. Men det kändes som att han höll tillbaka rösten litegrann, om han hade släppt loss lite mer, öppnat upp lite mer så hade inte de högre tonerna låtit ansträngda. Låt nr 2 tycker jag att han gjorde klockrent!

Kevin: Okej, ni vet nog vad jag kommer säga!? Han är helt otrolig, ingen tvekan om saken. Ingen tvekan om vem som är överlägsen av dessa tre. Han gör till och med Nellys låt grymt bra, hur många kan göra det? Han rör sig så oerhört bra på scenen och han blickar in i kamerorna med de mest gnistrande ögon.





Jag vågar inte säga vem jag tror åker idag. I finalen vill jag se en kille och en tjej. Och Kevin ska garanterat vara där. Nu tycker ni att det säger sig sig helt självklart vem jag vill ska åka ut - Robin. Men, det stämmer inte. Jag vill se Kevin i final, + en tjej, så det blir ju självfallet Alice då. Men - jag vill inte att Robin ska åka ut...

Hur går era tankar gällande kvällen? Vem tyckte ni var bäst ikväll? Vem tycker ni ska åka ut?
Vilka vill ni ska stå i finalen nästa fredag???

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅH. jag kan inte bestämma mig. alla är ju redan stjärnor o kommer få kontrakt. men jag måste nog säga alice&kevin. :)

2008-12-05 @ 22:24:57
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Tobias

visst är han ;) helt sjukt!

2008-12-05 @ 23:21:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nicole

Johanna, johanna. Vilket engagemang! Till vilken nytta? Ingen alls. Idol är ka-ka-kasst. :)

2008-12-05 @ 23:35:21
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/
Postat av: Natta

Nordea är en av de bästa bankerna som har studentpaketet. Swedbank är klart sämst med massa lån ;D så jag vill helst inte byta och byter jag till en bank utan studentpaket måste jag betala för mitt VISA kort o allt sånt som jag har gratis.



ja men tar du bafusin var tredje timma under hela dagen ska du garanterat bli bättre imorgon. Det funkar för mig iaf! :)

god natt!

2008-12-06 @ 00:16:15
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

men nu är det ju kevin och alice! :) det är bra.

tror nog att kevin vinner.

2008-12-06 @ 11:04:48
URL: http://angos.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0