Iskalla vindar

Jag läser ut böcker, kollar ut gran, pratar med katten, är rädd för spindlar när jag går ner i källaren, läser bloggar, för konversationer på msn, funderar på hur årets klappar ser ut och vad som finns i dem, lyssnar på iskalla vindar, tänker på jobb och undrar varför det ska vara så svårt att hitta något och att örebro har knappt något jobb att erbjuda mig, tänker på universitet och utbildningar och att allt jag sökte nu till våren var rena rama paniksökningarna.


Ikväll; knäck, marknadskarameller & chokladtryffel tillsammans med systeryster.
Och Den bästa sommaren eller Magnolia, och chips.

Nu ska jag satsa på att läsa ut en bok till,
det kommer inte ta allt för lång tid.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0