Let it snow

Nu har jag träffat Rosita en sväng. Tänkte först att jag skulle kliva upp vid 7 imorse och baka något, eftersom jag är borta stora delar av dagen. Men, så blev inte fallet, vaknade istället 09.35. Och begav mig upp på stan kort därefter. Jag köpte först lite smink på HM, eyeliner, mascara & puder. Min mascara är totalt bortsprungen nämligen, helt galet.

Sen strosade vi runt och letade present till vår kära Nilo. Mycket lyckade val tror jag. Och på torsdag ses vi tjejer. En frukostfika på stan, och jag längtar redan! <3

Nu ska jag göra mig lite halvsnygg och åka till lindesberg och sjunga igen.
Fixa hår, smink och byta om. Får INTE glömma paraplyet, det regnar så himla mycket ute. Jag vill ha snö istället.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas det går bra att sjunga! :)

2008-12-08 @ 12:37:46
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0