Lite idag, och lite imorgon

Nu ska jag över till min moster och äta frukost/lunch med henne, mormor, mamma, pappa & systern min. Efter ätandet ska de upp mot stan (tror jag), och jag ska väl detsamma. En flaska vin och så kanske lite snabbkoll på kläder, kanske. Ikväll kommer min syster hit och sover, så jag ska dra med henne och panta de flaskor som samlats sen sommaren, och sen köpa en påse chips för pengarna. Det känns som en bra grej. Chips + en bra film.

Och imorgon är det nyår.
När uteställena för första och troligtvis enda gången, har öppet till 03, så har jag ingen vän att gå ut med som älskar att dansa loss ute på golvet. Det blir Charlotte och jag at my place och kanske fyrverkerier klockan 12. Men det ska nog också bli bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nejdå, på julafton var det också öppet till 03 ;)

2008-12-30 @ 12:59:43
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: karin

Det blir nog bra! Vi kanske syns vid slottet :)

2008-12-30 @ 16:57:43
URL: http://kaboff.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0