Planering för kommande veckan

Det verkade inte bli något mer utav förkylningen. Och det är jag oerhört glad för. Jag har ingen lust alls att bli sjuk nu, trots att jag nu är arbetslös har jag otroligt mycket att göra! 

       ☆  Idag ska jag troligtvis bara slappa. Har hunnit med att tvätta, ska även diska. Men sen, ta det lugnt.
       ☆  Imorgon ska jag till Lindesberg och sjunga halva dagen (kanske). Kl 17.00 ska jag placera mig på stortorget och se O helga natt - konserten med mamma och min moster. Efter det var vi visst bjudna på fika hemma hos en bekanting till min moster.
       ☆  På måndag ska jag träffa Rosita på förmiddagen, leta present till Nilo. Kanske kör i Lindesberg på eftermiddagen?
       ☆  På tisdag ska jag försöka dra mig upp till arbetsförmedlingen - eller, kan man ringa för att meddela att man vill aktivera sig som arbetssökande? 
       ☆  På onsdag ska jag försöka att bara göra ingenting. Men troligtvis kommer det bli att jag bakar någonting eller så...
       ☆  På torsdag förmiddag blir det knytisfika med Nilo och Rosita, även presentutdelning. Torsdag eftermiddag åker jag till Lindesberg och medverkar i ett luciatåg. 
       ☆  På fredag ska jag baka och städa hela dagen, förbereda inför söndagens födelsedagsfika (kommer du?!) och så ska jag självfallet så idolfinalen.
       ☆  På lördag ska jag baka och städa lite mer, och på kvällen ska jag på Rositas fest med lite orientaliskt tema, en stund. 
       ☆  På söndag ska jag upp kl 08 och förbereda det sista. Dörren är öppen from 10.00. Födelsedagsfika it is! Ska bli så mysigt!


Så, lite fullt upp den kommande veckan. Och veckan därpå, då fyller jag ju år. Och den 19e vankas utgång, jag måste bara komma på temat för förfesten...

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0