Shakespeare in Love

Harry Potter, Shakespeare in love, dillchips och en katt i knät.

Det är ungefär så min kväll ser ut. Sista kvällen hemma för denna gång, imorgon kommer mormor och min moster, sen stjäl jag skjuts av dem till örebro och hemhemhem... Det ska bli skönt. Men det har såklart varit mysigt att vara här också. Julklappar, mat, kakor och julgodis. Det är trevligt, absolut!

Det är nu (efter nyår) som den verkliga jakten på jobb tar sin start. Har ni några tips?
Telefonförsäljning är bara att glömma, det har jag provat på, och det säger jag "aldrig mer" om... Men ge mig tips, ge mig tips på yrkeskategori, ge mig tips på specifika ställen. Ge mig tusentals tips!



(För övrigt, så skulle jag sjukt gärna vilja åka till stockholm snart...!)

Kommentarer
Postat av: Natta

haha det är ju det där cafét jag jobbat längst hos. 2½ år :D hihi

2008-12-28 @ 23:08:14
URL: http://natha.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0