Välkommen hem


Well, jag har ju lovat ett litet besök i min lägenhet. Min Kära Nikon ville inte alls som jag ville på soffbilden. Kommer bättre bilder en annan gång, bilder tagna i dagsljus, så att man faktiskt ser hur det ser ut. Här skapar ju fina julljus-prylar en sorts illusion om att det faktiskt är jättemysigt här (det är det), men ni ska som sagt få se dagsljuslägenheten också.

Med bilden längst ner vill jag mest skryta med att jag har egen konst på mina väggar. Lite häftigt enligt mig själv, det är sån oerhörd skillnad att se sin bild på en dataskärm mot att se den förstorad på fotopapper. Lite magiskt, nästan.

 
  

Kommentarer
Postat av: Natta

haha ellerhur, äntligen blogg.se ;D



ja du, jag fick det i ett mail av mamma som hon fått av någon annan som fått av någon som fått av någon och så håller det på så ;D



vad fint du har det, riktigt juligt :D

2008-12-03 @ 00:05:53
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: sofia

fin adventljusstake. :)

2008-12-03 @ 07:22:45
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0