Glass och varma hallon

Ju mer jag läser, desto mindre tycker jag att jag förstår.
Det känns verkligen inte helt okej inför fredag. Är jag
verkligen en universitetsmänniska?

Jag har i alla fall ätit glass med varma hallon och
riven blockchoklad nu i kväll, till det kikade jag
på ett avsnitt av OC.

Tobbe var här tidigare också. Det var fint,
med kärleksförklaringar och fina ögon. Jag
tycker om att ligga tätt intill. Nu känner jag mig
bara så fånigt nykär - att jag tycker det är jobbigt
att vi kanske inte ses förrän fredag. Kanske är
jag ett fån - är jag?
(Eller så är jag bara nykär - som sagt!)

Kommentarer
Postat av: felicia

varma hallon och glass är det bästa
förut åt jag kalla hallon och glass
men varma är bättre

2008-02-19 @ 01:19:25
URL: http://noyes.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0