Godmorgonfrukt

Bra grej att jag ställde klockan på 10.00 och
vaknade av att Miss Li sjöng Ba ba ba ba.
Nu ska jag plugga hade jag tänkt. Duktig som
jag är ibland gick jag ut i köket och skar upp
lite äpple och päron. Jag skar även upp
lite finger, heja mig! Eller vad säger man?


Idag skiner solen, och jag tycker verkligen
om de dagar då en blå himmel är det
allra första jag ser när jag öppnar ögonen.
Jag ska plugga idag. Sen fika med alex eller
Tobbe. Och sen äta sushi med mulin
& cilla. När jag kommer hem efter det,
då ska jag plugga ännu mer!

Vad ska ni göra idag?



(frukten tog slut innan jag hann
börja plugga. Craaap!)

Kommentarer
Postat av: Rosita

SUSHI!!! :D

2008-02-14 @ 10:04:45
URL: http://skarocksteady.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0