Jag älskar dig


Jag har aldrig velat hjälpa så mycket som jag ville idag när jag blev väckt av att Tobbe var uppe och traskade omkring. Med ont i ryggen så det hette duga. Jag kan inte minnas att jag sett någon ha så ont. Och jag visste inte vad jag skulle göra, jag visste inte vad jag skulle säga. Jag vet bara att det smärtade så oerhört mycket i mig att se dig ha så ont! Och jag vet, att jag blev så himla rädd. Jag är fortfarande rädd. Jag vill bara vara hos dig, krama dig en evighet och hoppas att smärtan kunde släppa av min beröring. Jag älskar dig!


och jag vill gömma oss i en evighet. bara känna hud mot hud, utan att liksom släppa taget, någonsin!

Kommentarer
Postat av: paulina

fint skrivet! verkligen.

2008-02-24 @ 20:11:02
URL: http://colaburk.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0