Lite ord om gårdagen

Igår vankades det förfest, at my place. En liten förfest med bara mig, Tobbis & Zandra. En väldigt trevlig förfest med så få personer. Det var Youtube och 90-talsnostalgi i form av aqua & bailando. Det cider, vin, öl, vattenpipa och ett glas i golvet. Vi drog oss sedan upp emot stan och Backstage, men där var det inte så himla livat så vi pös vidare till Pastabaren. Där var det en öl. Det var gamla jobbarkompisar + trevliga vänner till Tobbis. På hemvägen kastade vi oss emot Max som har blivit min bästa vän den senaste tiden! Tog med käk hem till mig och jag vräkte, att jag vräkte!

image33          image35


Veckan känns som att den blir bra!
Måndag; Plugga. Jag ska plugga sönder mig själv litegrann. Kanske inte det roligaste, men...vad gör man?!
Tisdag; Skola. Fika på Franz med mulin & rebecca. På kvällen umgås med Elina & Sarus.
Onsdag; Plugga. Sushi med mulin & cilla.
Torsdag; Skola. Hem till Tobbis. En hjärtdag.
Helgen; Jag är öppen för förslag!


Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0