Om att bryta trender

Jag dricker rosa bubbligheter ur ett ölglas, kanske är det inte kombinationen man allra först tänker på. Men jag har hört att man ska våga bryta trender. Så jag bryter nu en trend. Om man bortser från rosa och bubblig cider, så kan jag säga att jag även brukar dricka juice, vatten & cola ur dessa ölglas. En riktig trendsättare, right?

Ikväll är mitt tema Lite rockig.
Med svarta brallor, en kritstrecks-väst, fejkconverse & frisyren! Jag gilart. Och jag ska till Pastabaren med Anna!


Som tack för att jag fotade min kusin + flickvän - så fick jag en vinflaska (freixinet - vinet jag ÄLSKAR!!!! men - det visste ju inte dem!?!?) och en bunt cider. Jag bockar och bugar. Och nu ska jag traska.
Önskar jag hade råd med satin!!!!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0