Pizzakillen

Förresten, killen som kom med pizza igår, han
såg alldeles för liten ut för att bära stora pizzakartonger,
inte nog med det. Stackarn verkade dessutom inte
ha jobbat där så himla länge. Han tappade en av
såsburkarna på golvet utanför min dörr. Såg helt
förtvivlad ut och sa en massa ursäkta. Tog för lite betalt
och jag tänkte mest att vi hade räknat fel. Sen sprang han
skyggt därifrån. Och Tobbe satt och torkade upp kebabsås
utanför min dörr. Så kommer grabben tillbaka...
"Ehh, jag...sa lite fel när det gällde betalningen..."
Och så ordnade det sig. MEN - jag kan inte låta bli
att tycka att jag skulle fått min burk med sås gratis! Det var
ju trots allt bara hälften kvar...

___

Jag var uppe på stan nu. Har köpt såndär tandtråd - ska
hoppas på att den gör mitt tandkött friskt. Köpte även ett
minneskort till min mobil, så from nu ska den få agera
mp3. Glömde köpa cd-rom skivor. Men jag köpte i alla fall
lite stuff på ica. Bla päron & äpplen. Currysås. Bambuskott....

___

Nu blir det pluggande som gäller. Och sen film - om inte Tobbe
hinner ta en fika med mig.
Frågan är ju då, vilken film jag ska se.

Hannah med H
P.S I love you
    Eller
Requiem for a dream .

Vilken tycker ni jag ska se?

Kommentarer
Postat av: mulin

Du vet vilken jag röstar på!!! Förresten så tänkte jag också se PS I love you någon dag. Kanske.

2008-02-11 @ 14:39:17
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: alex

Requiem for a dream är fett pra. :) Dock ej inget man bör se om man känner för något upplyftande...

2008-02-11 @ 15:45:07
URL: http://infiniteexcursions.blogspot.com
Postat av: Elin

cd-rom skiva... :) den var kul!

2008-02-12 @ 20:11:49

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0