Tips på 90tals musik?!


Gårdagen innehöll en runda på stan där jag inhanlade diverse småsaker och presenter till mulin! Sen gick jag hem och slog in paket, för att därefter traska upp på stan igen för att äta födelsedagsmiddag på mulin på Pacos. Riktigt gott och en trevlig stund! Söte!

Nu är det universitetet som gäller i 4 timmar. Sen bär det av hem till mulin och styrs inför kvällen då det blir utgång på satin. Temat för förfesten (i musikväg) är 90-tal! Så har ni tips på klockren 90-tals musik som alla kan sjunga med i - så MÅSTE ni tipsa här! För nedladdning ska ske i mängder!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hehe, det är så det kan låta
om mornarna i min lägenhet
när två trötta själar ska försöka
samla sig och komma iväg ;D

Vi måste ses snart!
Jag är nyfiken på din tvåsamhet!
Med vem är du tvåsam? :D
I wanna know!
Vi ses snart, hoppas ajg!

2008-02-07 @ 10:32:25
URL: http://skarocksteady.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0