80


80 kakor blev det. 40 av dem blev brända pga att vi fann cluedo så spännande jämfört med att sitta på knä framför ugnen och höra klockans tickande!

jag träffade mulin & cilla idag.
vi bakade chokladdrömmar som var hur goda som helst, och så spelade vi cluedo som krävde extremt mycket hjärna - men som var himla kul!
vi spelade guitarhero, och det var första gången någonsin jag testade det. jag var usel. verkligen dålig på riktigt! jag måste träna upp mig i smyg, förstår bara inte hur!
cillas lägenhet var jättefint, och jag blev smått avundsjuk på vissa saker och ting. kul att se hur hon bodde. :)


jag lagade alldeles nyss pannkakor, första gången någonsin jag stekte pannkakor själv. det var svårt! men efter att ha använt ungefär hälften av smeten, då(!), då hade jag fått in rätta knycken, och hej vad bra det gick då. otroligt!

nu kommer tobbe en sväng. filmtittande och coladrickande.
kanon! :)

Kommentarer
Postat av: cecilia.

cluedo och kakor snart igen ? :)

2008-01-17 @ 12:18:46
URL: http://ceciliawidlund.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0