Blandade känslor

Snön har virvlat ner idag, i mängder. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker snö är oerhört fint - dessutom blir det läckert med kontraster och sådär på foton - men samtidigt är det rätt jobbigt att vistas i.
Blandade känslor...

Helgen har tillbringats i skogen. Det kändes som ett helvete först. Men sen började jag och min syster lägga ett pussel, och det är ett skapligt tidsfördriv, och väldigt mysigt. Så vi satt uppe en lång stund i natt och lade bitar på fel ställe. Och fnissade. Sade saker som "Orakade tornet i Pisa" och dylikt. Skrattframkallande var det i alla fall. Och ett bra sätt att spendera sista kvällen med systern på! Idag spelade vi Yatzy. Jag vann, twice.

Sen jag kom hem till stan idag, så har jag mest gjort ingenting. Eller mycket.
       Packat upp saker och ting
       Läst lite i kurslitteraturen jag fått. Två av böckerna är riktigt kanon!
       Traskat till Coop och handlat ostbågar, cola, mandariner och juice. (skjut mig. "ät mindre onyttigt". jaha?!
       Suttit här och pratat med folk och spelat Hjärter - spelet som jag inte förstår alls, men som jag vann på.
       Jag har blivit frustrerad över att internet lade ner almost två timmar
       Telefonpratat
        Lyssnat på Apologize och Lars Winnerbäck
        Försökt mig på bildredigeringar, men verkar vara för opepp.
Nu har jag beslutat mig för att colan och ostbågarna ska få hålla mig vid liv under natten. Jag vet inte varför jag inte vill sova. Det är bara nåt dumt jag fått för mig. För det finns ju inga monster under sängen. Däremot finns det drömmar, jag drömde nåt hemskt natten som var, kanske är det det som hindrar mig....
Well, om någon vill föra en konstig/vettig/humoristisk konversation med mig på msn så är det bara att hojta till. Gärna säger jag, gärna!




Imorgon ska jag gå till CSN och lämna in mina papper
Jag ska fika med mulin. Länge! Och planera våran framtid. Hur vi ska komma undan den där klumpen i magen/halsen i sommar, när det gäller jobb och sådär!
<3

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0