Bra grej


Okej, idag är jag LITE mer förkyld än vad jag varit tidigare under denna förkylningsperiod.
Bra Johanna, bra grej!

Utgången igår var mycket trevlig! Dock var jag rätt slö, och så var det varmt i mängder inne på Backsage,
så jag och Rebecca traskade till MAX vid halv 1 snåret, träffade på mina gamla vänner från lindeskolan!
Det var kul att se dem, himla kul! Jag har saknat er!


Jag har råkat beställa en reflexskärm, nu vill jag bara att den ska komma,
så att jag kan använda den!


Bra grej ;   Adam skrev till mig på facebook,
                    nämnde att han hade gått den
                    svenska-kurs jag ska gå nu i vår.
                     Så jag kan låna /  köpa böcker 
                     av honom! Uppskattat! Mycket!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det betyder: Sminka. S:et är borttaget och jag säger allvarligt bara "minka" ;) hehe men jag tänkte för mig själv när jag skrev det att ni kommer tro att jag "missat" en bokstav. Och jag som skriver EXEMPLARISKT i vanliga fall... :P:P hehe, ha det bra!

2008-01-12 @ 12:29:09
URL: http://elinsord.blogg.se
Postat av: cecilia.

har du inte ?! det är ju svingott. du får vara med när jag och mulin ska baka. :)

2008-01-13 @ 00:26:55
URL: http://ceciliawidlund.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0