du, grynet...

Att sitta ihopkurad under ett täcke, lyssna på Celtic Women, prata med bra folk på msn. Det är grejer som känns lite roligare än att öppna Gunlög Josefssons bok och läsa om morfologi och liknande ting. Menjag vet att jag måste göra det, för jag vill inte sitta med det hela morgondagen, ty då ska det troligen tvättas! Jag måste kolla på uppgiften. Grynet går mig på nerverna mer och mer. Jag & mulin blev skapligt irriterade på människan i morse. Mitt råd till grynet är; lär dig ta tag i saker och ting, NU!

Nu ska jag ta tag i pluggandet. Gunlög är ju trots allt så vacker på bokomslaget.
Ben and jerry-glassen väntar i frysen!

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Är inte jag "folk på msn" då? :P

2008-01-29 @ 23:39:48
URL: http://kajanus.blogspot.com

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0