Energikick

Jag lät dagen börja med någon slags energikick.
Tre mackor med (bara) smör på. Och två glas hallon&blåbärsmoothie.
Jag skulle kunna dricka två glas till. Och äta tre mackor till.
Men jag vill inte ruinera mig själv, så jag skippart. Istället tar jag med mig
en bunt mackor till universitetet, så jag slipper svälta där.
Då blir det mackor med skinka och tomat på.

Jag har inte löst uppgiften på ett speciellt bra sätt,
jag känner mig en aning hemsk med tanke på att mitt papper är almost tomt,
med vissa tveksamheter nedskrivna, men de vill helst gömma sig.
Och något svar från läraren har jag inte fått.
Jag ska åka till universitetet med en buss som går strax före 8, eller den som går strax efter 8.
Då hinner jag sätta mig där och kolla lite mer på det,
där KAN man inte göra annat, finns ingenting som liksom sliter koncentrationen åt ett annat håll.


Jag är också lite sugen på ett djur.
Tänk, en söt liten katt. Eller ett par möss. Eller en liten kanin.
Något som ger sällskap under stunder då allting känns lite sämre.
Kan det finnas sötare? Denna hittade jag på blocket nu. Störtförälskelse på en gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

ohmigod sötaste kaninen ^^

2008-02-05 @ 13:40:47
URL: http://www.pulsblogg.blogspot.com/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0