Fotoredigering


Nu har jag suttit och redigerat bilder i ca 2½ timme. Två av bilderna tog ganska exakt en timme vardera.

Det var fruktansvärt kallt ute, det var nästan så att man mådde psykiskt dåligt av den kylan som nafsade i fingrarna, kinderna & näsan. men när vi väl kommit igång med fotandet flöt det på, och dök upp några bra bilder!
(tills vi frös ihjäl och ställde oss inne på pressbyrån i kanelbulledoft och fototidningar, och sen tog 12an hemåt.)
Ta gärna en titt på bilderna här neddan och säg vad ni tycker om dem, åsikter är oerhört tacksamt! Detsamma gäller konstruktiv kritik och dylikt!


Nu borde jag ta tag i mig själv och diska + städa lite innan jag åker hem till skogen ikväll. Och jag ska även hinna gå förbi Needle demon och köpa en kortare stav till läppen. Detta ska hinnas med innan kl 17.30. (och jag vet så väl att jag kommer fastna här en stund till!)


....................

Kommentarer
Postat av: Malin

Vackert..... ser nästan inte verkliga ut!!!Good work!

2008-01-04 @ 16:02:31
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Andreas A

Älskar de där husen, fina kort!

2008-01-04 @ 17:44:36
Postat av: malin

snygga bilder! :) speciellt de två yttersta, var läcker himmel på dem, ser overkliga ut liksom.
tack för kommentarer i min blogg btw :)
åh jag lyssnar på allt och inget, men mest elektroniskt. själv?

2008-02-04 @ 09:42:47
URL: http://nancyb0y.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0