Kärleken 2008


Alla tycks finna kärleken är 2008. Eller på gränsen In till 2008.
Då är ju bara min fråga; hur fan lyckas alla med att finna den där kärleken?
Var finns kärleken, var ska man leta liksom?
Och varför lyckas inte jag?


__

Jag kollade på Just like heaven igår. Det är verkligen den typen av filmer jag älskar. Lite sådär lagom smörigt, några ingredienser för tårar och alltid ett positivt slut. Varför ska det vara massa våld i filmer liksom? Kärlek is the shit! När jag inte finner någon själv, kan jag i alla fall leva mig in i en film och sitta och le åt plötsliga kyssar, smöriga repliker och den allmänna kärleken! Det är en bra grej liksom. En väldigt bra grej!

Började även kika på Little children, men den såg jag aldrig klart pga trötthet. Så den ska jag ta tag i nu. Snart!

Kommentarer
Postat av: mulin

du kommer hitta din kärlek nu när du börjar på Universitetet (:

2008-01-08 @ 16:49:26
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0