Knytisfika

Kanske något positivt också. Sånt är ju alltid trevligt menar jag! Jag ska inte låta min bitterhet ta över världen. Inte helt. Bara litegrann, då och då!



Nilo & Rosita var här igår. Vi satsade på en knytisfika igen. Så värt. Så himla mysigt. Så bra människor! Vi körde på ett litet hallontema skulle man kunna säga. Jag gjorde min specialare - banan, hallon & riven blockchoklad - i ugn, och vaniljglass till. Nilo hade kladdkaka med grädde + blåbär & hallon. Rosita hade bakat vaniljmuffins med hallon och ananas i!
Så himla gott. Och hallon är ju min grej liksom. Verkligen något utav det godaste och bästa jag vet, så jag var ju mer än överlycklig när vi satt där och frossade.
Lite struntprat om vårat kära VM media... Om relationer. Om allt möjligt, och om ingenting. Jag tycker om er!


Senare på eftermiddagen kom mamma och elisabet förbi med en lampa de hade handlat på rean. Och de hade med sig skärbrädor för att beskära foton - så nu behöver jag bara köpa en skalpell så är jag på gång! De hade även inhandlat en verktygslåda - som att de tycker det är dags att JAG börjar vara händig. Hur ska det gå ihop är då min fråga?

..

Dagen ska ägnas åt frustration över comhemgrejen. Och åt att gå ut och fota med rebecca, där i skarven mellan ljus & mörker.
och jag MÅSTE redigera fotona till min kusins affär. Det tar emot, för de blev inte så bra som jag ville...

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0