Ologiskt väder


Jag vaknade av att det lät jättekonstigt idag. Det där jättekonstiga var att det blåste ute. Det blåser så att det ser ut som att träden bugar för något stort och mäktigt. Det blåser så att det liksom ser ut som att träden vill gå av och tacka för sig! Samtidigt skiner solen. Kan det inte vara någon dag som är logisk, och som bara har positivt väder?

Dagen ska startas med ett riktigt varmt och skummigt bad. Efter det följer en frukost med syltmackor, en morot & icas multivitamindryck. Sedan lite städning.
Sedan följer lite redigering av foton - som inte blev av i natt. Det var ju så att min kusin som jobbar på Hi-Fi klubben i Örebro, bad mig komma dit och ta lite personalfotografier som skulle vara en del av en affärspresentation. Jag tog fotona, men det var svårt att liksom veta vad det var de ville ha. Så jag ska redigera ganska många av dem, dra i lite reglage i photoshop. Han sa att det inte krävdes extrembra foto, men man känner ju some kind of prestationspress ändå! Så jag hoppas det kan bli någorlunda bra!

Jag ska hälsa på Tobbe på Needle Demon också. Jag hann inte det igår. Så om jag vågar trotsa blåsten, så ska jag gå dit!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag ska kämpa mot blåsten, fika, fika igen, äta middag med pappa och bror och sen träffa dig och Rebecca! (: Tss.

2008-01-11 @ 12:46:38
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0