tatuering


Jag tror jag ska tatuera mig i februari eller något. Snart i alla fall.
Medan jag fortfarande har slantarna, + lite överflöd!


image31

Det är denna tjusiga grej som ska leva ett liv på mitt ben. Dock ska tatueraren få bättra på och göra snyggare, för det här är bara en liten skiss från en Johanna som verkligen inte kan det där med att rita / måla / använda en penna till annat än att skriva.
Den ska vara svart, och övergå i vinrött på något vänster, och så ska det var jättemjuka vinrödaktiga skuggor... på något vänster! Vad tror ni om det?



Wow! Den 31 januari skulle man kunna säga, till och med!
häftigt. läskigt. wow!

Kommentarer
Postat av: dookie

det låter/ser jättefint ut, verkligen!

2008-01-18 @ 12:30:42
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Mia :P

åh va skoj! Gört :)

2008-01-20 @ 00:02:24

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0