Fields of gold

Vi startade med sol, vi kom till vind, mörka moln kom till oss, vi satt inne med jordgubbar och glass under regnstund, vi sprang genom regn till bil, vi åkte i regn - kom till sol och glimmande åkrar, vackra moln tog oss (mig) till en annan värld. Vi slutade det hela med att åka omkring i Rynninge på labyrintlika gator som gick kors och tvärs överallt, banade sig mellan vackra hus från olika årtionden och med olika stilar.

Översättning: Jag åkte med moster och mormor, till min mosters stuga dit även mamma kom, vädret var skiftande hela tiden. Vi grillade, åt jordgubbar, plockade körsbär. Sen körde vi mamma hem och åkte därefter tillbaka mot Örebro där vi åkte in i området Rynninge som hade mycket fina hus, som alla såg olika ut.

Nu ska jag lyssna på musik,  lägga mig i sängen och med ett öra lyssna efter Tobbes steg.

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

Ja, men om du vill ha en katt så tycker jag inte att någon pojkvän ska kunna stå i vägen för det! Det är väl inte så att han är allergisk och blir dödssjuk liksom. Han kommer nog älska katten efter en stund, tro mig.



Och tack för alla kommentarerna i övrigt sen. :)

2008-08-01 @ 11:42:33
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0