Utmaning!!!

Jag har blivit utmanad av nathalie att svara på en del frågor..

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
  • Äta frukost (!?)
  • Slökolla tv
  • Knarka ipren, hindra febern från att bryta ut
  • Jobba
  • Försöka sova

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Det var sommarlov och jag tror det var då jag och min syster bodde hos en morbror några veckor för att mamma och pappa skulle fjällvandra.

Ställen du bott på?
Utanför Nora
Örebro; vid Behrn Arena
Örebro; där jag bor nu

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Resa
  • Shoppa
  • Införskaffa mig fotogrejer i mängd, studio?!
  • Kirra en kanonlägenhet till mig och kärleken
  • Aldrig mer jobba!
Personer du vill veta mer om: elin, mulin, cicci, nilo, rosita, anna

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0