Go for it!

Jag har dammsugit, diskat, gjort rent navelsmycket, tänkt på förra årets studentdag, lagt in öl i kylen, bäddat sängen lite sådär, kirrat filtarna i soffan. Nu är det som är kvar att äta något, ingen alkohol på tom mage för min del, speciellt inte med tanke på nattens sömnbrist. Dusch, klädval, sminkning. Runt sex-tiden kommer Tobbe och Emlo (och kanske Raven) häråt för lite förfest, så ska vi placera oss på Pasta en sväng sedan, får se hur länge jag orkar! Men, det ska bli trevligt!

Åter till sysslorna. Tror inte jag hinner med det där med att vila...


Och lite reklamstuff igen. Gratisbio. Man värvar människor och så får man biobiljetter, eller presentkort på olika affärer. Varför inte liksom? Och om du går in på den här länken får du dessutom 75 poäng att starta med, då är det inte långt kvar till första biobiljetten... Go for it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade en dålig dag den dagen jag såg den och det passade mig super. bara skratta men jag kan hålla med om det romantiska. lite jobbigt haha.

2008-06-14 @ 10:26:43
URL: http://nathalie.devote.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0