Gummi

Imorgon kommer hela min kropp känna av träningsvärken. Kort sagt: idag har jag jobbat min första dag. Och hjälp - jag har inte stått, gått och lyft tungt så mycket och så länge på evigheter. Det handlade om att lära sig pressar och finna rätta knycken. Det handlade om att förstå vad en av vietnameserna sa när han förklarade i 190, och böt ut ett flertal av konsonanterna mot bokstaven L. Det var svårt, faktiskt!

Nästa vecka kommer vara förjävlig. Som det är nu jobbar jag 05.55 - 14.00. Då kommer jag jobba 13.50 - 23.30. Jag kommer jobba, sova, laga mat, jobba. Och Tobbe är då på arvika, så jag har ingen famn att komma hem till, det kommer kännas ensamt här hemma!

Nu: dusch.
Sen: soffa.

Tobbes famn. Så fort han bara kommer hem!

Jag luktar gummi.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad är det för jobb? :)

2008-06-24 @ 16:42:26
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0