Jordgubbar + Ramlösa

Bra, bra, bra! Dagen har varit jätteskön, och jag & mulin hittade en fin studentpresent är inhandlad till Rebecca! När det var fixat gick vi mot Ekershallen och köpte jordgubbar och satt sedan i ett skuggbeklätt område av parken. Fint, och det var jätteskönt att träffa mulin igen, det var längesen - tyvärr!

Imorgon ska vi ses en sväng igen, för att sola. Då ska vi vara som de modiga människorna som fläker ut sig i bikini and stuff. Jag kör dock badshorts, för jag hatar kombinationen Mig + bikinitrosor.



         



(På grund av något fuffens som min mobil hade för sig, försvann bilden på mulin som togs, vilket jag blev lite bitter över. Men hon var i alla fall söt som vanligt, och hade vit-grön-randiga leggings + en grön tunika/klänning. + sitt blonda hår med volym!)

Kommentarer
Postat av: mulin

Aw :)

2008-06-02 @ 19:46:04
URL: http://apoetry.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0