Se det som filmtips

Jag har sett himla mycket film det här året, och det har jag framförallt Tobbe att tacka för!

Crazy Beautiful
Before Sunrise
Before Sunset
Simpson The Movie
Surfs Up
Sweeney Todd
The Mist
The Machinist
Silent Hill
Seven
No Country For Old Men
The Shining
Instängd
Battle Royale
Frankie and Johnny
En djävulsk romans
Fröken Sverige
Walk The Line
Harsh Times
The Departed
Juno
The Pianist
Min stora kärlek
Hannibal
När lammen tystnar
Flightplan
Hannah med H
Just Like Heaven
Simon Birch
27 Dresses
What Happens In Vegas
Into The Wild


Detta är dessutom bara ett fåtal av de filmer vi sett. Finns även en bunt som är halvsedda för min del, detta på grund av att jag varit lite sömnig när vi sett dem... Men de filmerna SKA ses!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0