Om midsommar

Midsommar hemma hos mamma och pappa hade sin charm. Det var jag, bettan, min bror och mamma & pappa. God mat, promenad, jordgubbar. Bara en allmän paus från vardagen och stan. Min katt har återfått sin röst, äntligen! På lördagen tog vi en sväng i pappas amerikanare och åkte till något matställe utanför hällefors, återigen god mat! Vi åkte genom regn, genom solsken och förbi en himla massa sjöar. Och överallt var det mängder med skog.

Imorgon börjar jag jobba, och jag är inte det minsta pepp. Skorna jag ska ha - om jag inte får arbetsskor där - har efter en 3 kilometerspromenad redan gett mig skavsår. Lovely! Jag bara längtar tills jag får pengarna.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0