Storstadskänsla

Vi åkte till marieberg igår, chockades av storstadskänslan i den nya delen. Jag oroade mig för att ramla på det hala golvet. Och vi jämförde tyckande inne på gallerix.

Ett par skor inhandlades - äntligen. Ballerina, enkla att kliva i, inget att knyta. SÅ skönt! En elgrill inhandlades, så äntligen kan vi grilla våra revbensspjäll. Hårfärg inhandlades, så nu ska mitt hår förvandlas till en röd nyans igen, istället för den grådassiga utväxten. Dock köptes ingen hårborste, så färgningen kan inte ske än - pga att tovor måste redas ut först, annars blir det lite för smärtsamt! Jordgubbar blev det sista köpet, de såg bara SÅ goda ut, och att man dessutom fick provsmaka jordgubbar precis innanför entrén gjorde inte saken bättre. Tobbe var dne modiga, som roffade åt sig provsmaksgubbarna.

På kvällen fick vi sedan äntligen upp gardinerna.

Kommentarer
Postat av: mulin

Ih, tack!'

2008-06-17 @ 13:41:50
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag träffa er!! :D Eller hur var det stort!! :D

2008-06-17 @ 20:18:02
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0