Han är så söt när han sover

Han är så söt när han sover. Och min kudde fick en t-shirt i natt för att undvika att vitt skulle färgas rött. Som håret. Det blev bra, bättre och starkare än jag tänkt mig. Så nu är saker och ting perfekt, det enda som kvarstår är vad jag ska tala om på måndag. Jag MÅSTE börja skriva nu. Men jag vet inte vad, vet inte alls vad. Och, det skrämmer mig - på riktigt. + textanalysuppgiften som ska in på tisdag, omfång 2 sidor. Om Lönnerbergaskinka-bilden. Herre säger jag, herre!

Men, han är så söt när han sover!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Du kan ju prata om musik!
Hur det känns när du försvinner in i musiken.
Hur dina fingrar så naturligt hittar sin väg över tangenterna och hur din röst är stark när du sjunger.
Prata om det.
Eller prata om kladdkaka med hallon! :D
Det betyder också mycket för dig! ;D
Eller prata om kärlek.
Eller hur mycket du tycker om att fotografera. Vad du letar efter när det kommer till fotografering.

Kanske?

/Rosita a.k.a the guru ;D

2008-03-06 @ 14:24:26
URL: http://skarocksteady.blogg.se
Postat av: mulin

Ja, boken är hittills jättebra! Såå skönt att läsa igen. Åh.

Jag vet, textanalysen är jättesvår. Men tänk på att vi har haft typ två eller tre lektioner.. Vi ska inte kunna allt om det..!

2008-03-06 @ 20:35:23
URL: http://mvp.blogg.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0