Jobb?

Om jag har tur, och om det hinns med,
så kanske jag kan jobba några timmar
i veckan på gummifabriken. Rensa bort
överflödigt gummi från små gummipluppar.
Det är bara att hålla tummarna. Jag ska
försöka ta mig dit och prata med dem
imorgon.
Jag behöver några slantar, för nästa
månad kommer jag få lite dubbel hyra.
Och i maj kommer studiebidraget vara
på ca 5000, smärtsamt lite pengar.

Mensverk, en blåsa långt in på tungan,
ipren, Tegan and Sara. Och nu ska
jag diska + städa lite. Sen börja lite
svagt med hemtentan. Jag längtar
tills Tobbe kommer hem, jag saknar
väldigt mycket!

Det var trevligt att träffa Emlan idag.
Kinamuren - lunchbuffé. Jag rullade
därifrån, så mätt blev jag. Tog även
en sån där god hallonsmoothie på
Supreme. Nu är jag mest sugen på
choklad! Och verkligen inte på att
diska, trots att det är det jag MÅSTE
göra nu.

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0