OLW.s frågesport

Helgen gick bra. Mötet mellan Tobbis och mina päron
gick bra. Att spela geni mott Tobbis gick mindre bra. Han
vann. Men det var kul! Att äta tacogratäng hos Charlotte
gick bra. Efterrätten slank också ner utan problem. Att
spela Supreme - OLW.s frågesport - gick smärtfritt!

Onlinepizza med kyckling & jordnötter kl 19.25 igår. Och
allmän sjuklighet - kändes det som. Before Sunset men
jag halvsov.

Vaknade idag med smärtande hål i läppen. Stramande
och liksom - helt jävligt. Jag tog lite av salvan - och Tobbis
sa att det betydde "inga kyssar". Så ingen kyss till honom
när han skulle åka. Inte kul, alls!

Nu lyssnar jag på Maia Hirasawa och funderar på mat.
Vad har ni för rekommendationer när det gäller mat för
idag?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0