TV-dags

Vardagstv:

18.00 Made
18.35: Judge Judy, tv4+
19.00 X-effect, MTV (bara idag)
19.30 Next, MTV
20.00 Du är vad du äter (bara idag)
23.00 Scrubs (ibland)


jag har verkligen fastnat för MTV.s
idiotiska program. och idag blir jag
mer ledsen av X-effect än jag blivit
den enda gången tidigare jag sett det.
detta pga tobbebrist & mensverk.
jag hatar mens!
borde inte det manliga könet få
den stora äran, att ha mens? så
skulle vi slippa! I alla fall under en
period. Det är ju trots allt skönt att ha
den tiden och känna att man verkligen
får vara lite, ynklig och att man får
klaga på allt och inget!

nu är pausen slut. och jag ska må lite
sämre igen. jävla MTV!

vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0