Dagen i få ord

Dagen har bestått av uppvaknande, handlande på Willys, en tur hem till Tobbes föräldrar för att låna en form, Tobbe ska nämligen göra en väldigt, väldigt god lasagne i helgen! När vi kom hem vräkte vi i oss hamburgare och kollade på en film från då Tobbe var liten, hur sött som helst! Efter det har vi städat, torkat golvet, och satt fast sladdar längs väggen. Bra grej, att jag har en händig pojkvän! Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ända till ekershallen och köpa melon och hårspray - men jag vet inte.

Idag blev det ett såntdär, relativt fattigt inlägg. Men bättre kommer, promise!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hejsan!

Jag är en av dom som hamnar på din sida ibland tackvare mer trafik...

2008-05-15 @ 16:01:34
URL: http://nette.bloggspace.se

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0