En sån där lista...

För fem år sedan...
...Var jag 14 år och gick i 9an på Karlsängskolan i Nora. Jag hade mitt första "riktiga" förhållande som inte var så himla riktigt nu när man tänker efter. Viskandet i korridorerna pågick och jag var mest skamsen och rädd, med svansen mellan benen.

För tre år sedan...
...gick jag i 1an på gymnasiet. Kände jag mig liten när jag gick med matbrickan genom matsalen. Jag letade efter min egen stil, och var allt annat än mig själv. Alternativ sminkning så det skrek om det och svart var den enda färgen i min garderob.

För ett år sedan...
...närmade sig studenten och det var balklänningar, ett underbart Österrike & Budapest, kör, skratt och härliga soldagar. Ny bekantskap i form av  Emelie som är en underbar vän.

För tre månader sedan...
...(ca) blev jag och Tobbis en tvåsamhet, och livet vände till glädje och magpirr.

Igår...
...Handlade jag och Tobbis på Willys, jag torkade golvet, lagade god köttgryta.

Imorgon...
...är det tapetsering i köket som står på schemat. Kvällen är jag öppen för förslag, eller så är jag hemma och spelar Sims och dricker vatten och lime.

Om ett år...
...Vet jag förhoppningsvis vad jag vill göra av mitt liv och mig själv. Jag är fortfarande tillsammans med Tobbe, och vi börjar kolla efter en tvåa, om vi inte redan hunnit med det!


Jag blev utmanad av mulin, och jag utmanar alla som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, nu kom jag in på din sida från mer-trafik ;) Coolt!

2008-05-16 @ 13:01:20
URL: http://detweiler.blogg.se/
Postat av: sofia

det är så himlans kul o läsa en sån här lista. speciellt var man tror att man är om ett år. :)

2008-05-16 @ 13:52:50
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag ska absolut skriva en lista på momangen!

2008-05-16 @ 14:07:18
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Elin

Näe jag vet inte bloggadresserna. :) Tyvärr!

2008-05-17 @ 10:15:09
URL: http://detweiler.blogg.se/

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0