En sån där natt

I natt var en sån natt. Jag låg vaken 1½ timme och bara gjorde ingenting, vred och vände på mig. Kände panikkänsla i magen och allt var bara jättejobbigt! Jag vet inte riktigt hur man ska hantera den där vakenheten. Tips?

Idag ska jag upp på stan, snart! Ska till ÖBO's kontor och lämna ifrån mig nycklarna till gamla lägenheten. Äntligen! Sen smiter jag förbi Needle Demon och hälsar på Tobbe lite innan jag möter upp min syster på stationen och sällskapar henne en liten stund. Ska bli kul att träffa henne. Träffar henne troligtvis lite imorgon, och så en stund på söndag. Det blir så sällan.

Tips på mat för kvällen?


Imorgon har jag och Tobbe varit tillsammans 3 månader. Det känns som så mycket mer, och det känns så himla bra och fint!

Kommentarer

Skriv dina ord här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0